2013. június 17., hétfő

Születésnap

Az idén gyönyörű születésnapom volt.Rita születésnapi játékán belül én következtem.Annyi sok szép minden érkezett,hogy még mindig a hatása alatt állok.Sajnos nem tudom időrendben  mikor kaptam az ajándékokat ezért csak egymás után teszem fel                                                                                                                      

Krisztitől/    

 http://csengegyongyei     ezt a csodálatos karkötőt meg fült kaptam,sok teát csokit és gyöngyöket.Szombaton szülinapi partin voltam,ez a kari és füli volt rajtam.Mindenki megcsodálta őket.



 Következő ajándék Lencsilánytól     linablogol  érkezett.Egy nagyon szép,vidám gyurmaszett ,amit rögtön a szívembe zártam.Sajnos a gyűrű egy kis megpróbáltatáson ment keresztül de szerencsére nem tört el csak a ragasztónál elengedte.Már sikerült megragasztanom,így teljes a szett.                                                                                                                  

Következő ajándékom Enikőtől    baiserdoux érkezett.Egy zöld szett, ami nagyon tetszik és az utóbbi időben kedvenc szín lett.Mellette még házi szappan és könyvjelző ami szintén kedvencé lépet elő.Nagyon szeretek és rengeteget olvasok jó hasznát veszem.

1 megjegyzés: