2012. január 10., kedd

Díjat kaptam


Bebi ajándékozott meg ezzel a mosolygós díjjal,aminek nagyon örültem.Köszönöm szépen!
 A díjjal kapcsolatos szabályok:
1 Vedd fel a díjat!
2Köszönd meg akitől kaptad!
  3Tedd ki a blogodba!
4Nevezz meg 4 blogot akinek adod!
5Írj magadról 3 dolgot!
                         
Az én díjazottjaim:Mézesmama,Riela,KataMariann

Szeretek olvasni,keresztrejtvényt fejteni kötni,gobelint varrni
 Szeretek jókat enni inni
 Szeretem a természetet és utazni világot látni.
,

4 megjegyzés:

  1. Nagyon köszönöm....igaz már megkaptam....de ilyen díjból sosem elég!
    Örülök, hogy rám is gondoltál!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen a díjat! Aranyos vagy, hogy gondoltál rám! :)

    VálaszTörlés
  3. Naaaagy puszi és ölelés!
    Megérdemled!:))))

    VálaszTörlés
  4. Millió puszi Neked Katikám!
    Nagyon szépen köszönöm,jól esett,hogy rám gondoltál.Csoda aranyos.

    VálaszTörlés